تاریخ دفاعیه: ۳۰/۰۶/ ۱۳۹۳

 

 

 

مدیر گروه: دکتر عبدا… نعامی

 

 

 

 

 

 

 

تاریخ دفاعیه: ۳۰/۰۶/ ۱۳۹۳

 

 

 

 

 

 

 

تعهدنامه اصالت رساله یا پایان نامه
اینجانب شیماء طهماسبی تهرانی دانش­آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل که در تاریخ ۳۰/۰۶/۱۳۹۳ از پایان نامه/ رساله خود تحت عنوان نقش متغیرهای تأثیرگذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد کاوی : نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو) با کسب نمره ۵/۱۹و درجه عالی دفاع نموده­ام، بدینوسیله متعهد می­شوم:
۱-این پایان نامه/ رساله حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و…..) استفاده نموده­ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده­ام.
۲-این پایان نامه/ رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی (هم سطح، پایین­تر یا بالاتر) در سایر دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
دانلود پروژه
۳-چنانچه بعد از فراغت از تحصیل قصد استفاده و هرگونه بهره ­برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
۴-چنانچه در هر مقطعی زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می­پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی­ام هیچ­گونه ادعایی نخواهم داشت.
‏نام و نام خانوادگی: شیماء طهماسبی تهرانی
تاریخ و امضاء:
فرم ( ز )
باسمه تعالی
فرم تحویل نسخه­های پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد
دانشجوی کارشناسی ارشد موظف است پس از دفاع، اصلاحات لازم `پایان نامه را تحت نظر استادان راهنما، مشاور و داور انجام دهد و نسخه های موردنیاز را پس از امضا و تایید استادان یاد شده و تائید مدیر گروه به بخشهای زیرتحویل نماید:
۱ـ استاد راهنما:
نام و نام خانوادگی: دکتر نادر محقق در تاریخ یک نسخه پس از مطابقت با اصلاحات فرم شماره (۶) تحویل اینجانب شد.
امضاء
۲ـ استاد مشاور:
مشاور: دکتر عبدا… نعامی در تاریخ یک نسخه تحویل اینجانب شد.
امضاء
۳ـ کتابخانه ملی: نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده:
در تاریخ یک CD حاوی فایل پایان نامه و یک نسخه پایان نامه تحویل اینجانب شد.
امضاء
۴ـ کتابخانه دانشکده: نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده:
در تاریخ یک CD حاوی فایل پایان نامه و یک نسخه پایان نامه تحویل اینجانب شد.
ضمن دریافت مستندات چکیده در …………………………………. ثبت شد.
امضاء
۵ـ دانشجو:
اینجانب شیماء طهماسبی تهرانی نسخه­های پایان نامه خود را که به تائید استادان راهنما، مشاور و داوران و مدیر گروه رسیده است به اشخاص فوق تحویل داده ام.
امضاء
۶ـ کارشناس پژوهشی دانشکده:
مراتب تایید گردید و تسویه حساب دانشجو بلامانع است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...