ادامه جدول۲-۴

 

دانلود پایان نامه

ردیف نام محقق و سال عنوان تحقیق نتیجه ­گیری
۹ رجبی (۱۳۸۹) محیط و روابط بین سازمانی در اینجا موضوع زیست محیطی، تئوری وابستگی به منابع و شبکه ­های همکاری که می­توانند روند تغییرات در نگرش نسبت به محیط و روابط بین سازمانی را به تصویر بکشند، بیان می­شوند. بررسی این نگرش­ها این امکان را به وجود می آورد تا بتوانیم دیدگاه­ های مختلف سازمان­ها نسبت به محیط و به ویژه باورها و تصمیمات آن­ها درباره همکاری با دیگر سازمان­ها را بهتر درک کنیم. در این پژوهش برای برقراری چارچوبی جهت ارائه مطالب به شیوه­ای منظم تر سعی می­ شود تا با در نظر گرفتن مباحث سیستم زیست محیطی، شبکه روابط و همکاری های متقابل و تئوری وابستگی منابع به بحث درباره ی محیط و روابط بین سازمانی پرداخته شود.
۱۰ قربانی‌زاده و همکاران
(۱۳۸۹)
نقش روابط بین‌ِشرکتی در یادگیری و نوآوری سازمانی نتایج به‌دست آمده از تجزیه و تحلیل داده ­ها نشان می­دهد که اعتماد بین‌ِسازمانی به عنوان مهم‌ترین عامل شکل گیری ارتباطات بین‌ِسازمانی از طریق اکتساب و انتشار دانش بر فرایند یادگیری بین‌ِسازمانی و نوآوری تأثیر معنا‌داری دارد و در نهایت نتایج کلی تحقیق نشان ‌دهنده اهمیت بالای ارتباطات بین سازمانی در فرایند نوآوری سازمانی است.
۱۱ عبدالرحمانی
(۱۳۹۰)
تبیین مسئله ترافیک براساس ارتباطات بین سازمانی: ارائه الگویی در ارتباطات بین سازمانی با توجه به شواهد مختلفی که در پژوهش نیز آمده، نابسامانی ترافیک از جمله مهم‌ترین مشکلات مردم تهران و یکی از اصلی ترین دغدغه‌های مسئولان و سیاست گذاران کشور می‌باشد، بنابراین پژوهش حاضر تلاش کرده با بررسی علل پیدایی آن، الگویی برای کاهش وضعیت موجود ارائه دهد. هدف اصلی پژوهشگر آن است که با بررسی ارتباطات بین سازمانی سازمان‌های عهده‌دار اداره ترافیک شهر تهران (شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور)؛ یکی از علل نابسامانی ترافیک را (ناکارآمدی ارتباطات میان اعضای این شورا) بررسی کند.
۱۲ محبوبی منش
(۱۳۹۰)
تبیین ارتباطات علمی بین سازمانی و تولید دانش (مطالعه موردی:‌­سازمان­نیروی انتظامی) هدف اصلی این تحقیق بررسی کارکرد ارتباطات علمی رسمی بین سازمانی ناجا در رابطه با تولید دانش انتظامی است. چارچوب نظری تحقیق، نظریه کنشگر- شبکه لاتوراست که جهت تنظیم فکر از چارچوب اجیل پارسونز، نیز به عنوان یک وسیله تحلیلی جهت نیل به ترکیب نظری بهره گیری شده است. فرضیه اساسی تحقیق حاضر عبارت است از: میان ارتباطات علمی رسمی بین سازمانی ناجا با تولید دانش انتظامی رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد.
۱۳ قلی­پور ­و رسولی
(۱۳۹۰)
اثر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی:­تأثیرپست­ الکترونیکی بر ‌‌ارزیابی­استادان از دانشجویان نتایج پژوهش، نشان می­دهد که ارزیابی عملکرد، تحت تأثیر فناوری اطلاعات قرار می گیرد و کم و کیف آن از منظر تکنولوژی، تفسیر می­ شود. نبود ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن باعث می شود؛ ارزیابی دچار نوساناتی بشود، ضمن اینکه سوء تعابیر زیادی نیز شکل می گیرد. ایده اصلی این مقاله آن است که فناوری اطلاعات به خصوص پست الکترونیکی که امروزه کاربرد زیادی در دانشگاه­ها پیدا کرده است، یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار بر ارزیابی دانشجویان از جنبه­ های مختلف بوده در حالی که این مسئله برای اکثر استادان مهم نبوده و اغلب به آن توجه زیادی نمی­ شود.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...