مروژ (مجید)

 

دکتر مجید ساعدی فر

 

 

 

 

 

 

 

روادگر

 

آقای مهندس روادگر

 

 

 

 

 

 

 

تولیدی عقیلی

 

آقای عقیلی

 

 

 

 

 

 

 

درفش ایران

 

مهندس امجد

 

 

 

 

 

 

 

جام جم

 

آقای اعطائی

 

 

 

 

 

 

 

دایی

 

آقای محبیان

 

 

 

 

 

 

 

۱۲-۲-۲ بزرگترین صادرکنندگان پوشاک به ایران
طی ۹ ماهه سال ۱۳۹۱ حدود ۱۳۷۶ تن انواع پوشاک به ارزش ۱۵ میلیون و ۲۵۷ هزار دلار وارد کشور شده است. واردات پوشاک نسبت به سال قبل ۵.۴۹ درصد کاهش وزنی و ۳.۸۸ درصد افزایش ارزشی داشته است. پوشاک در تاریخ مورد گزارش تنها ۰.۰۴ درصد از سهم واردات کل کشور را به خود اختصاص داده که این سهم البته در سال گذشته نیز ۰.۰۳ درصد بوده است. در بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱.۴۵۶ تن پوشاک با ارزش ۱۴ میلیون و ۶۸۸ هزار دلار وارد کشور شده است. سه کشور عمده مبدأ واردات انواع پوشاک طی ۹ ماهه سال ۱۳۹۱ به ترتیب شامل امارات متحده عربی، چین و ایتالیا است.
۲-۲-۴-۱۲ نمونه‌هایی از توسعه محصول در پوشاک ورزشی

 

 

  • لباس ورزشی که جای مربی عمل می‌کند
    دو دانشجوی کانادایی یک لباس ورزشی طراحی کرده‌اند که به کاربر خود می‌گوید هنگام ورزش چقدر سخت کار کرده و به چه میزان ازآنجام حرکات در طی تمرین سرباز زده است. لباس کامل ورزشی که ” آتوس” نام دارد مجهز به حسگرهای کوچکی است که خروجی ماهیچه، ضربان قلب و تنفس را اندازه‌گیری می‌کند.

 

 

وقتی که کاربر با این لباس حرکت می‌کند، فعالیت الکتریکی وی روی پوستش اندازه‌گیری می‌شود و به اطلاعات سودمند عملکرد تبدیل می‌شود. این اطلاعات به‌صورت وایرلس به دستگاهی به اندازه یک کارت بانکی که ” هسته” نام دارد منتقل شده و با اپلیکیشن آتوس هماهنگ می‌شود.
این اپلیکیشن اطلاعات را جمع‌ آوری می‌کند و راهی برای درک انجام مؤثر تمرینهای ورزشی به کاربر ارائه می‌کند. برای مثال این اطلاعات نمره ای برای تلاش ماهیچه های کاربر در نظر گرفته تا وی بداند که تا چه حد از ماهیچه های خود کار می کشد.
پایان نامه - مقاله - پروژه
لباس های شنا
کاهش اغتشاش در کانال های میکرومتری پولک کوسه با خطوط پست و بلند نانومتری باعث افزایش سرعت حرکت کوسه ها می‌شود. محققان ناسا لباس شناگران المپیک را با الهام از همین شیارهای نانومتری ساخته اند. این لباس باعث افزایش کار آیی شناگران و افزایش رکورد آن‌ها در المپیک شد.
۲-۲-۵ بررسی پیشینه تحقیق
۲-۲-۵-۱ مروری بر پژوهش‌های خارجی
۲-۲-۵-۱-۱ مقاله های چند عاملی
سواناپورن (۲۰۱۰)[۱۰۸] بر اساس پژوهش‌هایی که قبلا انجام داده یک پرسشنامه طراحی کرده و با انجام یک نظرسنجی به اندازه گیری اهمیت عوامل موفقیت توسعه محصول در صنایع غذایی تایلند می‌پردازد. او بیان می‌کند که توسعه محصول جدید کاملاً به شرایط محیط وابسته است و صنایع غذایی تایلند بشدت به بازار خود مرتبط است به همی دلیل تطابق با مشتری از اهمیت ویژه ای بر خوردار است به عبارت دیگر استراتژی و برنامه ریزی از اهمیت کمتری نسبت به قدرت انعطاف و واکنش نسبت به تغییرات سلیقه مشتریان برخوردار است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...