جدول۳-۶.زمان تعیین صفحه وب های مربوط برای پرس‌و‌جوهای داده شده……….……….……..۸۸
پایان نامه - مقاله - پروژه
جدول۳-۷.رتبه‌بندی نتایج موتور جستجوی گوگل توسط کاربران………….………………..…….۹۸
جدول۳-۸.رتبه‌بندی شخصی‌سازی شده نتایج موتور جستجوی گوگل توسط سیستم….……..………۹۹
جدول۳-۹.معیار ارزیابی d برای موتور جستجوی گوگل…………………………………………..۹۹
جدول۳-۱۰.رتبه‌بندی نتایج موتور جستجوی یاهو توسط کاربران……..……………………….….۹۹
جدول۳-۱۱.رتبه‌بندی شخصی‌سازی شده نتایج موتور جستجوی یاهو توسط سیستم….….…….…۱۰۰
جدول ۳-۱۲.معیار ارزیابی d برای موتور جستجوی یاهو……….…………….….……………..۱۰۰
فصل چهارم…….………….…….…………………………….………………………….. ۱۰۱
جدول۴-۱.تعدادی از پرس‌و‌جو ها و موتورهای جستجوی مورد آزمایش………………..…………۱۰۳
جدول ۴-۲ زیر طبقه های کلمه ی Data base …………..………….………………………….. ۱۰۴
جدول ۴-۳.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Web mining"……….….………….۱۰۷
جدول ۴-۴.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Operated system “……………….…۱۰۸
جدول ۴-۵.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Neural network “……..………….۱۰۹
جدول ۴-۶.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Computer architecture"….………۱۱۰
جدول ۴-۷.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Data base “………………….……۱۱۱
جدول ۴-۸.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Jaguar"…………………….……..۱۱۲
جدول ۴-۹.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Java".………………….……………۱۱۳
جدول ۴-۱۰.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Beetle"………….…..……….……۱۱۴
جدول ۴-۱۱.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Puma"…….….………….………۱۱۵
جدول ۴-۱۲.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Platform"………..……………….۱۱۶
فصل پنجم…………………..………….…………………………………………………… ۱۵۵
فصل ششم…….………………..……..………………..……………………………………۱۶۰
فهرست اشکال
فصل اول..……………………………….…………………………….…………………………۲
فصل دوم……………………………..………………………….………………………………۸
شکل ۲-۱. مراحل وب‌کاوی………………..……….……………………….……………………۱۰
شکل۲-۲. دسته بندی وب‌کاوی…………………………..…………….…………………………۱۶
شکل۲-۳.داده‌های محتواکاوی وب…………………………………………………..……………..۱۸
شکل۲-۴.رویکردهای محتواکاوی وب…………….………………..…………………….………..۱۸
شکل۲-۵. دسته های ساختار کاوی وب بر اساس نوع داده ساختاری…………….……..….…..……۲۱
شکل۲-۶.مدل های بازنمایی ساختار کاوی وب………………………………………………….…..۲۲
شکل۲-۷مدل های گراف تک گره ای…………………….……………..…………..……….……۲۲
شکل۲-۸. مدل های گراف چند گره ای………………….…………………………..………….…۲۳
شکل۲-۹.کاربردهای ساختارکاوی وب………………….…………..…………..……….………..۲۴
شکل ۲-۱۰.داده‌های کاربرد کاوی وب. ……………….……………………………..……………۲۶
شکل۲-۱۱.کاربردهای کاربردکاوی وب……………………….……………………..……….……۲۸
شکل۲-۱۲.معماری کلی موتورهای جستجو……………….…………………………………………۳۴
فصل سوم……………….………..…………..…………….………………………………..…۴۲
شکل ۳-۱. معماری اسنکت………………..………..………………….…………..………….….۵۲
شکل۳-۲. گزارش پیچیدگی زمانی اسنکت و پیچیدگی زمانی موتورهای دیگر..……………..……… ۵۷
شکل ۳-۳استخراج اطلاعات برای ………………………………………………………"jaguar"58
شکل ۳-۴ مرور سلسله مراتب برای “آلرژی……………………………………………………."۶۰
شکل ۳-۵ . اسنکت در پرس‌و‌جوی “جاوا………………………………………………………"۶۱
شکل ۳-۶ . اسنکت شخصی‌سازی شده………………………………………………………….۶۲
شکل ۳-۷. مدت زمان (ثانیه) اسنکت برای بازیابی و خوشه بندی تعداد رو به رشد کدهای آماده بر روی “داده کاوی” پرس‌و‌جو………….…………….……………………………………………………….۶۷
شکل ۳-۸. چپ: قضاوت نتایج اسنکت،راست :تنظیمات کاربر.………………………..……….……۶۶
شکل ۳-۹. P @ N با بهره گرفتن از شاخص DMOZ ….………………….………………………….…۶۷
شکل۳-۱۰. P @ N با بهره گرفتن از شاخص محکم……………………………..…………………………..۶۸
شکل ۳-۱۱. تعداد سطوح پوشه بالا………………….………………………..…….…….……..…..۶۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...