پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره :شناسایی مشخصه هایی از سیستم های اطلاعاتی می باشد که منجر ... |
نمونه
متغیر وابسته
متغیرهای مستقل
منبع نمونه
یافته ها
۱۹۸۹
Galletta and Lederer
مدیران و مدیران ارشد سازمان های مختلف، ۲۷ در گروه کنترل، ۳۸ گروه آزمایشی “شکست” و ۲۷ تا در گروه آزمایش “موفقیتها”
۹۲
UIS
نسخه UIS : مقیاس ۱۳ پرسشی ارائه شد توسط Lves et al . 1983 و ۴ پرسش خلاصه ای دیگر
Lves et al.1983
پرسش های خلاصه ای بسیار قابل اطمینان تر از سوالات جزنی تر برای همه گروه ها بود. هنوز هم نیاز به سنجه های قابل اطمینان تری برای UIS وجود دارد. مجموع پرسش های جزئی، مستقل برای بدست آوردن یک سنجه عمومی برای رضایت کاربر می تواند نامعتبر باشد.
۱۹۸۹
Nath
کاربران نهایی در ۱۲ سازمان بزرگ در آمریکا
۹۸
EUS
نسخه EUC: به موقع بودن اطلاعات،صحت اطلاعات، حجم خروجی، شرکت در توسعه سیستم، … ، پاسخگویی مشتری به نیازهای متغیر کاربر، نگرش مدیران نسبت به استفاده از کامپیوتر، کاربرد تکنولوژی مدرن پایگاه داده، تناسب آموزش کاربر با نیازهایش .
فاکتور: دفعات استفاده و زمان صرف شده
ایجاد شده توسط محقق
دفعات استفاده و زمان صرف شده روی استفاده از CBIS با رضایت کاربر نهایی رابطه مثبت دارد. برای مدیران سطوح بالاتر، دفعات استفاده بیشتر منجربه رضایت بیشتر میشود. برای مدیران سطوج پایین تر، صرف زمان طولانی تر برای استفاده از کامپیوتر ها منجربه رضایت بیشتر میشود.
۱۹۹۴
Henry & Stone
کاربران نهایی IS مبتنی بر کامپیوتر در بیمارستانی در آمریکا
۵۲۴
رضایت کاربر نهایی
حمایت مدیریت، راحتی استفاده از سیستم، تجربه کامپیوتری قبلی، Self-efficacy کامپیوتری و انتظار از خروجی
با ارجاع به Doll&Torkzadeh. 1991
Self-efficacy کامپیوتری بیشتری تأثیر مثبت را روی EUS دارد که پس از آن حمایت مدیران عالی، راحتی استفاده از سیستم و انتظار از خروجی و نهایتاً تجربه کامپیوتری قبلی قرار می گیرند.
۱۹۹۴
Suh et al
کاربران نهایی در شرکتهای تجاری کره ای
۱۵۰
رضایت کاربر،سودمندی ادراک شده، میزان استفاده از IS
انتظارات تأیید نشده: عملکرد IS مطلوب و عملکرد IS واقعی.
شاخص های عملکرد IS : صحت، خاص بودن، کافی بودن، به روز
با ارجاع به Doll&Torkzadeh. 1988
Self-efficacy کامپیوتری بیشتری تأثیر مثبت را روی EUS دارد که پس از آن حمایت مدیران عالی، راحتی استفاده از سیستم و انتظار از خروجی و نهایتاً تجربه کامپیوتری قبلی قرار می گیرند.
رضایت کلی و سودمندی ادراک شده به طور معنی داری تحت تأثیر تفاوت بین خواسته مشتری و عملکرد مشتری
میباشند
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-08-08] [ 09:24:00 ب.ظ ]
|