جدول ۲-۱۰ جامعه شناسی تغییرات تدریجی و بنیادی(بارل و مورگان،۱۳۸۳) ۱۳۷
جدول ۲-۱۲ : چهار پارادایم برای تحلیل نظریه های اجتماعی و مکاتب انسانی(بارل و مورگان، ۱۳۸۴ ) ۱۳۹
پایان نامه - مقاله - پروژه
جدول ۲-۱۲ خلاصه ویژگی‌های نظام‌های ارزیابی تشخیصی ۱۵۴
جدول۱۳-۲تمایز میان متغیرهای کلیدی عملکرد و عدم قطعیت‌های راهبردی ۱۵۵
جدول۲-۱۴خلاصه ویژگی‌های نظام‌های ارزیابی تعاملی ۱۵۶
جدول ۳-۱٫ فرایند ساختن نظریه بنیادی ۱۷۵
جدول ۳-۲٫ تناظر معیارهای ارزیابی پژوهش کمّی و پژوهش کیفی ۱۸۱
جدول شماره ۳-۳: متغیرها و تعداد کلی سؤالات هر کدام ۱۸۶
جدول شماره ۳-۴: پایایی مقیاس استراتژی های ارزیابی عملکرد ۱۸۹
جدول شماره ۳-۵ پایایی مقیاس عملکرد سازمانی ۱۸۹
جدول ۴-۱٫ ویژگی های جمعیت شناختی نمونه انتخابی ۲۰۰
جدول ۴-۲ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با مورد A 201
جدول ۴-۳ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردB 202
جدول ۴-۴ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردC 203
جدول ۴-۵ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردD 203
جدول ۴-۶ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردE 204
جدول ۴-۷ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردF 204
جدول ۴-۸ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردG 205
جدول ۴-۹ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردH 206
جدول ۴-۱۰ . تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردI 206
جدول ۴-۱۱٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردJ 207
جدول ۴-۱۲٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردK 208
جدول ۴-۱۳٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردL 208
جدول ۴-۱۴٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردK 209
جدول ۴-۱۵٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردK 209
جدول ۴-۱۶٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردO 210
جدول ۴-۱۷٫ تحلیل نکات کلیدی مصاحبه با موردP 210
جدول ۴-۱۸٫ مفاهیم و کدهای باز زیرمجموعه هر مفهوم ۲۱۱
جدول ۴-۱۹٫ مقایسه تئوری ارائه شده با ادبیات موضوع ۲۲۰
جدول ۴-۲۰٫ تفاوت دیدگاه های سنتی و نوین از دید اسپف ۲۲۳
جدول ۴-۲۱٫ شاخص های زمان ارائه شده توسط آزون و همکاران ۲۲۶
جدول ۴-۲۲: مدل تحلیلی تحقیق ۲۳۷
جدول ۴-۲۳: فرایند دستیابی به مفهوم کیفیت ۲۳۸
جدول شماره ۴-۲۴ توزیع فراونی مربوط به جنسیت ۲۴۱
جدول شماره ۴-۲۵ توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات ۲۴۲
جدول شماره ۴-۲۶ توزیع فراوانی مربوط به سابقه کار ۲۴۳
جدول شماره ۴- ۲۷٫ ضرایب همبستگی اسپیرمن میان متغیر های تحقیق ۲۵۳
جدول ۴-۲۸٫ نتایج اجرای مدل ساختاری میان متغیرهای مدل مفهومی تحقیق ۲۵۵
جدول شماره ۴-۲۹: میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن به منظور بررسی استراتژی های ارزیابی عملکرد موثر بر عملکرد سازمانی ۲۵۶
جدول شماره ۴-۳۰: معنی داری آزمون فریدمن ۲۵۶
جدول۵-۱:هماهنگی استراتژی های ارزیابی عملکرد کارکنان با استراتژی های بالادستی ۲۷۲
فهرست اشکال
 ۲۴
 ۲۵
 ۲۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...