شکل ۴-۵- توزیع مشتریان بر حسب ستاره­های هتل ۱۱۶
شکل۴-۶- ارزیابی الگوی ساختاری ۱۲۶
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول ۲-۱- کالاهای راحتی در مقابل کالاهای گشتنی ۲۹
جدول ۲-۲- مقایسه تطبیقی بازاریابی رابطه­ای و بازاریابی سنتی ۵۸
جدول ۳- ۱- نرخ پاسخ­دهی پرسشنامه ­ها ۹۲
جدول ۳-۲- متغیر­ها و سوال­های مربوط به هر متغیر ۹۴
جدول ۳-۳- آلفای کرونباخ سوالات بررسی کننده هر یک از متغیر­های پژوهش ۹۸
جدول ۴-۱- توزیع متغیر سن در نمونه ۱۰۹
جدول ۴-۲- توزیع متغیر جنسیت در نمونه ۱۱۰
جدول ۴-۳- توزیع متغیر میزان تحصیلات در نمونه ۱۱۲
جدول ۴-۴- توزیع متغیر مدت اقامت در نمونه ۱۱۴
جدول ۴-۵- توزیع مشتریان بر حسب ستاره­های هتل ۱۱۵
جدول ۴-۶- شاخص توصیف داده ­ها­ برای وفاداری مشتریان ۱۱۷
پایان نامه - مقاله - پروژه
جدول۴-۷- شاخص توصیف داده ­ها­ برای اعتماد ۱۱۸
جدول ۴-۸- شاخص توصیف داده ­ها­ برای تعهد ۱۱۹
جدول ۴-۹- شاخص توصیف داده ­ها­ برای ارتباطات ۱۲۰
جدول ۴-۱۰- شاخص توصیف داده ­ها­ برای شایستگی ۱۲۱
جدول ۴-۱۱- شاخص توصیف داده ­ها­ برای مدیریت تعارض ۱۲۲
جدول ۴-۱۲- آزمون فرض نرمال بودن متغیرهای پژوهش ۱۲۳
جدول ۴-۱۳- برآورد استاندارد و غیراستاندارد، نسبت بحرانی پارامترهای اصلی ارائه شده در الگو ۱۲۷
جدول ۴-۱۴- شاخص‌های برازش الگوی پژوهش ۱۲۸
جدول ۴-۱۵- ضریب همبستگی بین بازاریابی رابطه­ای و وفاداری مشتریا ن درهتلهای اصفهان ۱۲۹
جدول ۴-۱۶- ضریب همبستگی بین تعهد و وفاداری مشتریا ن درهتل­های منتخب شهراصفهان ۱۳۰
جدول ۴-۱۷- ضریب همبستگی بین اعتماد و وفاداری مشتریا ن درهتل­های منتخب شهراصفهان ۱۳۱
جدول ۴-۱۸- ضریب همبستگی بین ارتباطات و وفاداری مشتریا ن درهتل­های منتخب شهراصفهان ۱۳۲
جدول ۴-۱۹- ضریب همبستگی بین مدیریت تعارض و وفاداری مشتریا ن درهتل­های اصفهان ۱۳۲
جدول ۴-۲۰- ضریب همبستگی بین شایستگی و وفاداری مشتریا ن درهتل­های منتخب شهراصفهان ۱۳۳
جدول ۴-۲۱- شاخص توصیف داه­ها برای متغیر جنسیت ۱۳۴
جدول ۴-۲۲- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازیابی و و وفاداری برحسب جنسیت ۱۳۵
جدول ۴-۲۳- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری بر اساس گروه ­های سنی ۱۳۶
جدول ۴-۲۴- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری از لحاظ سطح تحصیلات ۱۳۷
جدول ۴-۲۵- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره اعتماد از نظز مشتریان برحسب مدرک تحصیلی ۱۳۸
جدول ۴-۲۶- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری از لحاظ مدت اقامت ۱۳۹
جدول ۴-۲۷- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری بر اساس ستاره­های هتل ۱۴۰
جدول ۴-۲۸- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره وفاداری از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۱
جدول ۴-۲۹- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره ارتباط از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۱
جدول ۴-۳۰- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره تعهد از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۲
جدول ۴-۳۱- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره مدیریت تعارض از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۲
پیوست­ها
عنوان شماره صفحه
جدول ۱-۱- پرسشنامه ۱۷۱
جدول ۱-۲- شاخص توصیف داده ­ها برای متغیرهای جمعیت شناختی ۱۷۶
جدول ۱-۳- جدول فراوانی متغیر جنسیت ۱۷۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...