بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان- فایل ۲ |
شکل ۴-۵- توزیع مشتریان بر حسب ستارههای هتل ۱۱۶
شکل۴-۶- ارزیابی الگوی ساختاری ۱۲۶
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول ۲-۱- کالاهای راحتی در مقابل کالاهای گشتنی ۲۹
جدول ۲-۲- مقایسه تطبیقی بازاریابی رابطهای و بازاریابی سنتی ۵۸
جدول ۳- ۱- نرخ پاسخدهی پرسشنامه ها ۹۲
جدول ۳-۲- متغیرها و سوالهای مربوط به هر متغیر ۹۴
جدول ۳-۳- آلفای کرونباخ سوالات بررسی کننده هر یک از متغیرهای پژوهش ۹۸
جدول ۴-۱- توزیع متغیر سن در نمونه ۱۰۹
جدول ۴-۲- توزیع متغیر جنسیت در نمونه ۱۱۰
جدول ۴-۳- توزیع متغیر میزان تحصیلات در نمونه ۱۱۲
جدول ۴-۴- توزیع متغیر مدت اقامت در نمونه ۱۱۴
جدول ۴-۵- توزیع مشتریان بر حسب ستارههای هتل ۱۱۵
جدول ۴-۶- شاخص توصیف داده ها برای وفاداری مشتریان ۱۱۷
جدول۴-۷- شاخص توصیف داده ها برای اعتماد ۱۱۸
جدول ۴-۸- شاخص توصیف داده ها برای تعهد ۱۱۹
جدول ۴-۹- شاخص توصیف داده ها برای ارتباطات ۱۲۰
جدول ۴-۱۰- شاخص توصیف داده ها برای شایستگی ۱۲۱
جدول ۴-۱۱- شاخص توصیف داده ها برای مدیریت تعارض ۱۲۲
جدول ۴-۱۲- آزمون فرض نرمال بودن متغیرهای پژوهش ۱۲۳
جدول ۴-۱۳- برآورد استاندارد و غیراستاندارد، نسبت بحرانی پارامترهای اصلی ارائه شده در الگو ۱۲۷
جدول ۴-۱۴- شاخصهای برازش الگوی پژوهش ۱۲۸
جدول ۴-۱۵- ضریب همبستگی بین بازاریابی رابطهای و وفاداری مشتریا ن درهتلهای اصفهان ۱۲۹
جدول ۴-۱۶- ضریب همبستگی بین تعهد و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۰
جدول ۴-۱۷- ضریب همبستگی بین اعتماد و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۱
جدول ۴-۱۸- ضریب همبستگی بین ارتباطات و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۲
جدول ۴-۱۹- ضریب همبستگی بین مدیریت تعارض و وفاداری مشتریا ن درهتلهای اصفهان ۱۳۲
جدول ۴-۲۰- ضریب همبستگی بین شایستگی و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۳
جدول ۴-۲۱- شاخص توصیف داهها برای متغیر جنسیت ۱۳۴
جدول ۴-۲۲- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازیابی و و وفاداری برحسب جنسیت ۱۳۵
جدول ۴-۲۳- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری بر اساس گروه های سنی ۱۳۶
جدول ۴-۲۴- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری از لحاظ سطح تحصیلات ۱۳۷
جدول ۴-۲۵- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره اعتماد از نظز مشتریان برحسب مدرک تحصیلی ۱۳۸
جدول ۴-۲۶- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری از لحاظ مدت اقامت ۱۳۹
جدول ۴-۲۷- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری بر اساس ستارههای هتل ۱۴۰
جدول ۴-۲۸- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره وفاداری از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۱
جدول ۴-۲۹- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره ارتباط از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۱
جدول ۴-۳۰- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره تعهد از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۲
جدول ۴-۳۱- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره مدیریت تعارض از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۲
پیوستها
عنوان شماره صفحه
جدول ۱-۱- پرسشنامه ۱۷۱
جدول ۱-۲- شاخص توصیف داده ها برای متغیرهای جمعیت شناختی ۱۷۶
جدول ۱-۳- جدول فراوانی متغیر جنسیت ۱۷۶
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-08-08] [ 10:30:00 ب.ظ ]
|