همانطور که در جدول ۴-۱۱٫ مشاهده می کنید ،ستون خیلی زیاد که نشان دهنده توافق کامل پاسخ دهندگان در خصوص کسب اجازه قبل از ارسال پیامک های تبلیغاتی است، بیشترین فراوانی را دارد.به عبارت دیگر اکثر پاسخ دهندگان مایلند که قبل از ارسال پیامک های تبلیغاتی از آنه اجازه گرفته شود و هر زمان که خواستند بتوانند دریافت آنها را متوقف کنند.
۴-۲-۵-۷٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص آشنایی با برند
در این بخش می خواهیم ببینیم که آیا آشنایی با یرند موجب می شود که پاسخ دهندگان توجه بیشتری به پیامک های تبلیغاتی داشته باشند یا خیر. نتایج در جدول زیر آمده است.
جدول شماره ۴-۱۱ . نظرات پاسخ دهندگان در خصوص آشنایی با برند

 

شماره سوالات قطعا بله بله ممکن است خیر قطعا خیر

آیا شما پیامک های تبلیغاتی شرکتهایی که ۴۲ ۱۱۷ ۷۶ ۳۶ ۱۲
در آنها عضو شده اید را خواهید خواند
اگر یک پیامک تبلیغاتی از یک شرکت
شناخته شده باشد، بیشتر به آن توجه می کنید؟ ۴۳ ۱۳۴ ۷۲ ۲۴ ۱۰
اگر یک پیامک تبلیغاتی از یک شرکت ناآشنا
دریافت کنید، کمتر به آن توجه می کنید؟ ۲۴ ۹۴ ۱۱۵ ۳۳ ۱۷

 

همانطور که درجدول ۴-۱۱ مشاهده می کنید ، اکثر پاسخ دهندگان ( ۱۱۷ نفر) پیامک های تبلیغاتی شرکت هایی که قبلا در آنها عضو شده اند را خواهند خواند، همچنین اکثر آنها (۱۳۴ نفر) اظهار داشته اند که اگر پیامک تبلیغاتی از یک شرکت شناخته شده باشد، بیشتر به آن توجه می کنند.
۴-۲-۵-۸٫ واکنش پاسخ دهندگان به هنگام دریافت پیامک های تبلیغاتی
جدول شماره ۴-۱۲٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص واکنش به تبلیغات پیامکی
شماره واکنش پاسخ دهندگان به هنگام دریافت پیامک تبلیغاتی فراوانی
۱ آنرا کامل خوانده و اگر برایم جالب بود آنرا نگه می دارم . ۱۹
پایان نامه - مقاله - پروژه
۲ آنرا کامل می خوانم و سپس آنرا پاک می کنم. ۲۳
۳ بخشی از آنرا خوانده و سپس آنرا پاک می کنم. ۷۰
۴ آنرا نادیده می گیرم و به آن توجهی نمی کنم . ۷۶
۵ به محض دریافت پیامک تبلیغاتی آنرا پاک میکنم، بدون
اینکه حتی نگاهی به آن بیندازم . ۹۵
همانطور که در جدول ۴-۱۲ مشاهده می کنید، اغلب پاسخ دهندگان (حدود ۶۰ درصد) به محض دریافت پیامگ تبلیغاتی آنرا پاک می کنند، بدون اینکه حتی نگاهی به آن بیندازند و یا آنرا نادیده می گیرند و به آن توجهی نمی کنند.

۴-۲-۵-۹٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص ترغیب پیامک های تبلیغاتی به خرید
جدول شماره ۴-۱۳ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص تعداد پیامک های تبلیغاتی در روز بر حسب فراوانی

 

تعداد پیامک های تبلیغاتی در روز ۰ ۳-۱ ۶-۴ ۹-۷ بیشتر از ۹
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...