شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات- فایل ۴۷ |
همانطور که در جدول ۴-۱۱٫ مشاهده می کنید ،ستون خیلی زیاد که نشان دهنده توافق کامل پاسخ دهندگان در خصوص کسب اجازه قبل از ارسال پیامک های تبلیغاتی است، بیشترین فراوانی را دارد.به عبارت دیگر اکثر پاسخ دهندگان مایلند که قبل از ارسال پیامک های تبلیغاتی از آنه اجازه گرفته شود و هر زمان که خواستند بتوانند دریافت آنها را متوقف کنند.
۴-۲-۵-۷٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص آشنایی با برند
در این بخش می خواهیم ببینیم که آیا آشنایی با یرند موجب می شود که پاسخ دهندگان توجه بیشتری به پیامک های تبلیغاتی داشته باشند یا خیر. نتایج در جدول زیر آمده است.
جدول شماره ۴-۱۱ . نظرات پاسخ دهندگان در خصوص آشنایی با برند
شماره سوالات قطعا بله بله ممکن است خیر قطعا خیر |
آیا شما پیامک های تبلیغاتی شرکتهایی که ۴۲ ۱۱۷ ۷۶ ۳۶ ۱۲
در آنها عضو شده اید را خواهید خواند
اگر یک پیامک تبلیغاتی از یک شرکت
شناخته شده باشد، بیشتر به آن توجه می کنید؟ ۴۳ ۱۳۴ ۷۲ ۲۴ ۱۰
اگر یک پیامک تبلیغاتی از یک شرکت ناآشنا
دریافت کنید، کمتر به آن توجه می کنید؟ ۲۴ ۹۴ ۱۱۵ ۳۳ ۱۷
۴-۲-۵-۹٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص ترغیب پیامک های تبلیغاتی به خرید
جدول شماره ۴-۱۳ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص تعداد پیامک های تبلیغاتی در روز بر حسب فراوانی
تعداد پیامک های تبلیغاتی در روز ۰ ۳-۱ ۶-۴ ۹-۷ بیشتر از ۹ |
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1400-08-05] [ 11:34:00 ق.ظ ]
|