تمرکز بر مشتری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارزیابی و بهبود ecrm
عملیاتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر عوامل مورد نظر شما در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی عملیاتی:
دیگر عوامل مورد نظر شما در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تحلیلی:

با تشکر–گلشاهی
دانشجوی مدیریت بازرگانی–مدیریت تحول
پیوست ب- راهنمای پرسشنامه
با سلام ؛
احتراما اینجانب مهتاب گلشاهی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت تحول، قصد دارم به بررسی تحقیقی با عنوان"تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران” بپردازم. مشارکت شما در این تحقیق اختیاری بوده و فرم پرسشنامه تکمیل شده، بدون نام مورد استفاده قرار گرفته و اطلاعات جمع آوری شده به صورت گروهی گزارش می شوند. با توجه به اینکه مشارکت شما کمک بزرگی به پایان نامه اینجانب و سایر تحقیقات آتی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در بیمه می نماید خواهشمندم به سوالات پرسشنامه با دقت و حوصله کافی پاسخ دهید. چنانچه در خصوص این تحقیق سوالی دارید می توانید از طریق ایمیل و شماره تماس ذیل آماده هر گونه پاسخگویی می باشم.
ایمیل: golshahi_mahtab@hotmail.com و شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۰۸۷۰
تعاریف:
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(ecrm): محیط وب نیرویی خارق العاده را برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان فراهم می کند ecrm نوع جدید و توسعه یافته ای از مدیریت ارتباط با مشتری(crm) می باشد که بر روی بستر وب عمل نموده و تاکید بیشتری بر روی شخصی سازی، فناوریهای بازاریابی مستقیم برای فروش و ارائه خدمات متمایز به بخش های کوچک بازار دارد.
پایان نامه - مقاله
Ecrm عملیاتی در بیمه: مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش، پشتیبانی و خدمت به مشتری می باشد. دراین حالت، مشتری (بیمه گذار و ذینفع و بیمه شده)، می تواند از طریق یکی از کانالهای ارتباطی الکترونیکی مذکور به صورت آنلاین انواع خدمات بیمه ای را جستجوکرده به قیمت های آنها دسترسی داشته باشند و عملیات پیشنهاد خرید بیمه نامه، عقد قرارداد بیمه، پرداخت حق بیمه، تمدید قرارداد، دریافت خسارت، ارائه پیشنهادات و شکایات را انجام دهد.
Ecrm تحلیلی در بیمه: Ecrmتحلیلی پس از شناسایی مشتری، شرکت بیمه می تواند با جمع آوری، پردازش و استفاده از اطلاعات موجود در سابقه، درک عمیقی از نیازهایش به دست آورده تصمیمات تجاری درستی با درنظرگرفتن شرایط موجود اتخاذ نماید.
استراتژی بازاریابی یکسان: در این استراتژی، شرکت بخشهای مختلف بازار را نادیده گرفته و با یک نوع محصول وارد کل بازار شود. شرکت محصولی را که مورد نیاز عموم است به بازار عرضه کرده و تنها به بخش خاصی از بازار توجه نمی کند.
استراتژی بازریابی تفکیکی: در این استراتژی، شرکت بازار را به بخش های مختلف تقسیم نموده و برای هر بخش از بازار محصول خاصی را طراحی و برنامه‌ای جداگانه جهت بازاریابی تدوین می‌کند.
استراتژی بازریابی متمرکز: در این استراتژی، یک شرکت به جای اینکه به دنبال سهم بخش کوچکی از یک بازار بزرگ باشد می‌کوشد بخش بزرگی از یک یا چند بازار کوچک را به خود اختصاص دهد.
سوالات پرسشنامه حاضر بر اساس مهمترین اجزای ecrm و استراتژی بازاریابی به شرح شکل زیر طراحی شده است.

 

 

انتخاب استراتژی بازاریابی

 

 

 

Ecrm در بیمه

 

 

 

ابعاد

 

اجزاء

 

ابعاد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...