فخیمی آذر ، سیروس و اکبری ونه آباد ، مرتضی و رسولی ، رضا ، (۱۳۹۰) ،” بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (۴P) بر افزایش فروش آبگرمکن تولیدی شرکت قاینار خزر” ، فراسوی مدیریت ، سال چهارم ، ص۱۰۶-۷۹.
کاپلان، رابرت و نورتون، دیوید، (۱۳۸۶) ، “همسویی استراتژیک” ، ، ترجمه بابک زنده دل، تهران ، مرکز نشر دانشگاهی.
کاتلر، فیلیپ، (۱۳۹۰)، “مدیریت بازاریابی” ، اصفهان، انتشارات آموخته.
کاتلر ، فیلیپ و آرمسترانگ، گری، (۱۳۹۰) ،” اصول بازاریابی “، ترجمه بهمن فروزنده، اصفهان، انتشارات آموخته.
کرمپور،عبدالحسین و شریفی ، کیومرث و صفا بخش ،شهلا،(۱۳۹۱) ،” ارائه مدلی برای ارزیابی تاثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع، بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیر فلزی” ، نشریه علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی،دانشکده تهران، دوره۴، شماره ۱۲، ص ۱۲۸-۱۱۳ .
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
کیگان ، وارن جی ، (۱۳۸۷)، “مدیریت بازایابی جهانی” ، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی ، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی ، چاپ سوم .
محمدیان ، محمود و پور غفاری، آزاد، (۱۳۸۹)، “اولویت بندی درجه تاثیر هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب” ، سومین کنفرانس بین الملل مدیریت بازاریابی.
مشبکی ، اصغر و صادقیانی ، فرشاد، (۱۳۹۰)، “بررسی نقش نوع محصول مصرفی در ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان” ، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.
مهری ، علی و خداداد حسینی، حمید ، (۱۳۸۴) ، ” طراحی مدل مزیّت رقابتی برای صنعت خودروی ایران"، فصل نامه علمی – پژوهشی پژوهش های مدیریت در ایران، دوره نهم ، شماره دوم ، ص ۱۸۹-۲۱۲.
موسویان، سید جواد ،(۱۳۸۷)، ” تاثیر سطوح مختلف ابعاد مدیریت کیفیت فراگیربر عملکرد شرکت های بیمه استان گیلان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
موون ، جان سی و مینور ، میشل اس(۱۳۸۸)، “رفتار مصرف کننده"،ترجمه عباس صالح اردستانی و محمدرضا سعدی،کتاب آیلار،تهران.
نور الهی، سمیه و کفاش­پور، آذر و حدادیان ، علیرضا،( ۱۳۹۲) ، “بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد” ، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، ص۱۷-۱.
نوروز ، حسین، (۱۳۹۰)، “تعیین الویت های سرمایه گذاری مبتنی بر مزیّت های رقابتی در منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی” ، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه گیلان ، واحد پردیس بین الملل.
نوری نیا، رضا ، ( ۱۳۸۶)، “گرایش به بازار، قلب بازاریابی جدید” ، ماهنامه تدبیر ،شماره ۱۸۱،ص ۳۶-۳۲.
وب سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی ایران،www.isipo.ir .
هومن ، حیدرعلی، (۱۳۹۰)، “مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل” ، چاپ چهارم، تهران، انتشارات سمت.
یوسفی سیاهگورابی،مریم،(۱۳۸۹)،” تجزیه و تحلیل مدل جامع جهت تبیین عملکرد بازار شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ استان گیلان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد واحد رشت.
منابع انگلیسی:
Barney, J.B. , (1986), “Organizational culture: Can it be a source of sustained competitive advantage?”, Academy of Management Review, 11, pp 791-800.
Barney, J.B. , (1991), “Firm resources and sustained competitive advantage”, Journal of Management, 17 (Special Issue), pp 99-120.
Brue, S.L. ,(2000),” The Evolution of Economic Thought” , (۶th ed.), Dryden Press, Dryden.
Brumback, GB. , (1988), “Some ideas, issues and perdiction about information management” . public personal management , winter, 387-402.
Carmeli, A., (2001), “High- and low-performance firms: do they have different profits of perceived core intangible resources and business environment?”, Technovation, 21, pp 661-671.
Carmona–Moreno , E , Cespedes – lorente , E.J., De Burgos – Jimenez , J,(2004), “Environmental strategies in spanish hotels: contextual factors and performance”, Service Industries Journal , 24(3) PP 101 -130.
Chan , T. , Cui ,G. , (2004) , “Consumer attitudes toward marketing a transational economy. Journal of consumer marketing” . Vloume21, number 1 , 10-26.
Charbaghi, Kazen , Lynch , Richard , (1999), “ sustainable competitive advantage: towards a dynamic resource – based strategy” , management decision , vol.37 ,No.1.
Cheng Ch Cheng HH, (2010) , “Effect of internal Marketing on nurse Job satisfaction and organizational commitment :example of medical centers in southern taiwan ” , Journal of nursing research, vol .15.No.49 pp 265 -274.
Davis .F.Donna, Golicic .L.susan , (2010) , “Gaining competitive advantage in supply chain relationships :the mediating role of Market – oriented IT competence” , J. of the Acad .Mark .SCI . 38: pp56 -70.
Dreyer , Bent , Kjell ,Gronhang , (2004), “Uncertainty, Flexibility, and Sustained Competitive Advantage” , Journal of Business Research, V.57, pp 484-494.
Dess and Lumpkin,(2003), “strategic management “ MC Graw –Hill , pp 98 -110.
De Toni , A , Tonchia, (2003), “Strategic Planning and Firm Competency”, International Journal of Operation and Production management Journal, 23(9), pp 98-119.
Devinney Timothy M . Pierre J .Richard, George S. Yip , Gerry Johnson , (2004), ” Measuring organizational Performance in Management Research : A synthesis of measurement challenges and Approaches” , Australian Graduate school of Management , presented in AOM conference , pp 44 -61.
Eusebio , R. Andreu , J.l and lopez B.P , (2007) , “Management perception and marketing strategy in export performance: A competitive analysis in Italian and Spanish textile –clothing sector (parts)” , Journal of fashion Marketing and Management VoI , ll No. 01 pp 24 -40.
Fahy, J., (2000), “The resource-based view of the firm: Some stumbling-blocks on the road to understanding sustainable competitive advantage”, Journal of European Industrial Training, 24, pp 94-104.
Fahy , J. , (2002) , “the resource – based view of the firm :some stumbling –blocks on the road to understanding sustainable competitive advantage” , Journal of European Industrial Training ,24 , pp 94 -104.
Foss, N.J. and Knudsen, T., (2003) , “The resource-based tangle: Towards a sustainable explanation of competitive advantage” , Managerial and Decision Economics, 24, pp 291-307.
Galbreath, J.T, (2004), “Determinants of Firm Success: A Resource-Based Analysis” , Doctor of Philosophy, Curtin University of Technology, Australia.
Giriffith , D.A, Yalcinkaya , U ., Calanton , R.j. , (2009) , “Do marketing capabilities consistently me
diate effects of firm intangible capital on performance across institutional environment?” , Journal of world Business.worBus-406,pp 1-110.
Gonzalez , Benito Oscar , Gonzalez , Benito Javer, (2005), “ cultural vs . operational Market orientation and objective vs . subjective performance : perspective of production and operations” , Industrial Marketing management , vol . 34, pp797-829.
Grant, R.M., (2002) , “Contemporary strategy analysis (4th ed.)” Blackwell Publishers, Oxford, England.
Hall, R., (1992), “The strategic analysis of intangible resources”, Strategic Management Journal, 13, pp 135-144.
Hao Ma,(2001) “Creation and Preemption for competitive Advantage”, Management Decision, Vol 37.
Homburg, C, & Pflesser C , (2002) , “A multiple –layer model of market oriented organizational culture: measurement issues and performance outcomes” , Journal of marketing research vol.37 , pp 446 -465.
Huber, F., Hermann, A., and Morgan, R. E. ,(2001), “Gaining Competitive Advantage through Value Oriented Management” , Journal of Consumer Marketing, 18(1), pp 41-53.
Haugland, Seven A , Myrtveit ,Ingunn , Nygaard Arne , (2002) , “market orientation and performance in the servise A data development analysis” , journal of Business Research, vol.60, pp1191-1197.
Hoopes, D.G., Madsen, T.L., Walker, G., (2003), “Guest editors’ introduction to the special issue: Why is there a resource-based view? Toward a theory of competitive advantage”, Strategic Management Journal, 24 (Special Issue), pp 889-902.
Kevin, Zhengzhou , brown ,B , James , K .Dev,chekitans, (2009), “market orientation ,competitive advantage ,and performance: A demand-based ، Research62” ,p 1063-1070 .
Leonidou , L.C. , Leonidou, .N. , Fotiadis , T.A. , zeriti , A. , (2013), “Resources and capabilities as drivers of hotel environmental marketing strategy: Implications for competitive advantage and performance”, Tourism management , 35, pp 94-11.
Lin Chien – Huang , Peng Ching - Huai kao Dannyt , (2008) , “The innovativeness effect of market orientation and learning orientation on business performance”, International journal of man power, vol.29 , No. 8, pp752-772.
Mathews, J.A.(2002), “A resource-based view of Schumpeterian economic dynamics”, Journal of Evolutionary Economics, 12, pp 29-54.
Menguc Bulent, Auh seigyoung , shin Eric , (2007), “Transformational ledership and market orientation :Implications for the implementation of competitive strategies and business unite performance”, journal of Business Research , vol.60 , pp314-321.
Mavondo , Felixt , Chimhanzi , Jacqueline, Stewart , Jillian , (2005), “Learning and orientation market orientation”, European journal of marketing vol 39, No. 11/12, pp 1235-1263.
Morgan , N. A. Kaleka , A. , Katsikeas , C.S. , (2004) , “Antecedents of export venture performance:A theoretical model and empirical assessment” , Journal of Marketing , 68(1): pp 90 -108.
Morgan , N.A. Slotegraaf , R. j ,Vorhies D.W , (2009), “Linking marketing capabilities with profit growth”, International Journal of Research in Marketing . Vol.26 , PP 284-293.
Murray . Y , Janet , Gao Yong , Gevald, Koabe Masaaki, (2011), ”market orientation and performance of export ventures: the process through marketing capabilities and competitive advantage”, J of the Acad.Mark.SCI.39: pp 259-269.
Navarro, Antonio. Losada , fernando.Ruzo, Emilio , (2010) , ” implications of perceived competitive advantages , and petition of marketing tactics and export commitment on export performance” , Journal of world business. 45 , pp 49 -58.
Olavarrieta , Sergio, Friedmann , Roberto , (2008), ” market orientation , Knowledge – related resources and firm performance , vol.61, pp623-630.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...